tirsdag 8. mai 2012

Ms. gadget

Åhjelpemegforeniphonejungel! Man kan jo sitte timesvis på nettet å finne dupedingser som man kan ha til Iphonen. For en industri det er, produsentene tjener seg nok rike på disse assessoarene, både til iphon og ipad.
Husker da jeg først fikk iphonen min for et drøyt år siden, og skulle ha deksel til den; jeg satt til langt utpå natten og klikket meg hit og dit i jakten på det ultimate dekselet. Mange kule og morsomme deksel, men jeg gikk tilslutt for et helt enkelt og safe lilla et, siden lilla er  "favojitten" min, som Vida ville sagt det. Selv om det er rosa som er hennes favojitt. Og du skal vite det ble stas da mor klikket hjem et rosa Iphone telefonrør!
For jeg liker litt sånne små duppedingser og gadgets! Sånn tilbehør til telefoner syns jeg er gøy! Kanskje litt tullete, men liker at man kan forandre på utseende på telefonen uten å måtte bytte telefon! Allerede min første Nokia3310 kunne jeg bytte deksel på. Og lykken var stor da jeg fant verdens mest ûberkule deksel med rosa plysj! Det fant jeg på Topshop i London da vi var på skoletur på videregående (for 11 år siden!!tiden flyger), og syns jeg hadde den kuleste telefonen ever! Men det var det nok flere som syns, for den telefonen ble også stjelt...men kan godt forstå det, den telefonen var jo uimotståelig ;)
Telefonrøret skulle raskt testes av både store- og lillesøster. Så vi ringte til papsen, som satt i etasjen over :)
Litt artig med et godt gammeldags telefonrør, ikke så ofte den kommende generasjon treffer på slike telefoner lenger. Stort sett mobiltelefoner over alt nå. 
I samme pakken fikk jeg også denne høytaleren. Nok en liten duppedings :) Ikke noe mer fancy enn at man setter Iphonen ned i og lyden forsterkes. Ikke sånn super høyt, men nok  til at man får litt bedre lyd. Jeg liker å ha på musikk/radio om morgen til frokost eller mens jeg lager middag. Liker også å ha musikk på badet mens jeg sminker meg eller tar en dusj. Dette gjelder bare de dagene jeg har badet for meg selv, for vanligvis er det for mye kaos på badet til å høre på musikk :) 
 Så denne lille saken er veldig grei å flytte med seg om man vil ha den med seg på de ulike rommene i huset.

Du finner flere gadgets på www.gdx.no


1 kommentar:

Mor og datter sa...

hvilken fantastisk greie :) med kople på tlfrør :)
jeg vil å ha :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...