søndag 27. mai 2012

Instagram-dryss


Her er siste ukes Instagram bilder fra min kant...og de første fra min kant :) Jeg lastet ned Instagram for et drøyt år siden ,men da var det bare et bildebehandligsapp, og man kunne velge om man kunne dele bilder. Jeg brukte det litt i starten, men delte ingen bilder da. Men nå har jo dette tatt helt av, og jeg slenger meg på :) Mange flotte bilder som blir tatt rundt om og som gir meg masse inspirasjon!!
Ser det er mange som han fancy tilleggsfunksjoner med effekter på bilder (andre enn de som allerede er der) og mulighet for å ha to bilder på ett ol. Noen som vet hvordan man får til dette? Jeg er jo helt ny på dette, og er veldig lærevillig og mottagelig for alle slags Instagram tips :)
Følg meg gjerne :neram82

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...