tirsdag 22. mai 2012

A little crush..

Er det mulig å være litt sånn småforelsket i et klesmerke?!Vet det høres en smule overfladisk ut, men jeg faller hver gang for kolleksjonene til Noa Noa, både til barn og dame! Jeg elsker fargene, fasongen på klærne, detaljene, tilbehøret..ja, alt! Jeg er jo så heldig å selge Noa Noa miniature i butikken min, og jeg er helt solgt hver gang vi er på innkjøp og hjertet banker litt ekstra for Noa Noa klærne! Jeg kunne gjerne tenkt meg mye mer enn det som vi kjøper inn. Men fornuften og budsjettet seirer alltids ;)
Stilen på klærne deres er nok kanskje litt annet en det de fleste kjøper til barna sine, men jeg syns at det er det som gjør det spesielt også. At man har noe litt annet enn det som er "gjengs" og ikke minst at man tørr å bruke noe som er litt annerledes! Og barneklærne har en kjempegod passform og kvalitet, og det er jo et pluss!

Men ikke nok med at de har nydelige barneklær, de har vel så nydelige klær til store jenter også! Og helt i min gate; passe søtt og romantisk, passe tøft og kult og bohem!
Tror jeg kunne ha giftet meg i den kjolen (egentlig en topp+skjørt) under her!Hvit, enkel, bohem og romantisk (og ingen marengs å spore ;) )
Sukk...nydelig ikke sant!?
I heart Noa Noa!
Om du ønsker å ta en nærmere titt på Noa Noa Miniature
selger jeg et utvalg av kolleksjonen hos Lille venn

Ha en fin solskinnsdag!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...