lørdag 14. desember 2013

Smile, it`s x-mas!

Final countdown...bare 10 dager igjen!10..9...8..7 osv, det kommer til å gå kjempefort! 
Jeg må nok bare innse at flere av de prosjektene jeg hadde tenkt skulle være ferdig til jul, må nok bare vente å bli ferdigstilt til 2014...rekker det rettogslett ikke.
Jeg ble ihvertfall ferdig med juleputene som planlagt, og der lette jeg frem korssting-ferdighetene som sikkert ikke har vært fremme siden barneskolen og håndarbeidstimene der :)
Hos Stoff&Stil fant jeg hullete filt , som gjorde det veldig enkelt og brodere. Ble korssting i XL- size! 
På baksiden av puten sydde jeg "konvolutt"-åpning. Jeg brukte samme fremgangsmåte som HER.
Veldig enkelt måte å sy puter på. Går unna når man har fått dreisen på det!
God helg!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...