lørdag 22. januar 2011

Litt forandringer på bloggen!

Hei alle sammen, leeenge siden sist! :)
Her kom jula og gikk jula uten noe lyd fra meg. Vi fikk, som sikkert mange andre, sjuka i huset en uke før jul, og siden har den gått runden innom alle 4. Begynte med oppkastsyka, så var det forkjølelse og feber på gjengen også avslutta vi med oppkastsyka igjen..så bloggen var ikke prioritert i denne perioden ....
Men vil bare informere om litt endringer på bloggen fremover. Jeg har jo også en nettbutikk/butikk (Lille venn) som jeg også har hatt en blogg til. Men det å ha to blogger, i tillegg til nettbutikk og en Facebook side til butikken tar mye tid å skulle oppdatere ofte, så derfor slår jeg sammen de to bloggene mine. Slik at denne bloggen vil også omhandle litt butikken min og hva som skjer der, med nyheter og oppdateringer.(og annet butikkrelatert materiale ) :) Vil jo også fortsette med å blogge om livet her hjemme,om hobbyer og interiør! Så håper dere som leser, vil fortsette med det selv om det blir litt forandring :)
♥ Ha en fin helg videre! ♥

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...