lørdag 11. desember 2010

Adventstake 2 av 3

Her kommer et innlegg som egentlig var skulle vært lagt ut forrige søndag, 2. søndag i advent! Men men...tida går så fort, det er mange planer, lister som skal følges og ting som skal gjøres på denne tiden, så noen ting utgår :)
Dette er den andre av tre adventsstaker jeg har laget meg i år, siden bildet ble tatt forrige søndag, er det bare 2 lys som er tent, selv om vi tenner det 3. i dag.
Litt granbar, noen roser og små julekuler sammen med kubbelys, så har man en enkel og fin adventsstake :)
I morra holder jeg søndagsåpent på butikken, så da er det jobb! Men koselig det å stå på butikk nå i julestria; pakke inn pakker og høre på julemusikk: Får litt julestemning av det òg!
Ha en god helg videre!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig adventskrans ♥ Så skjønne de engelene med tall var, de har jeg ikke sett før:)

I dag er det søndagsåpent ja, og jeg og lillemor skal ut og kose oss, ikke stresse, men kose oss med litt julestemning på senteret:)
Husker det var kos og jobbe på senter i julen, da jeg var ung (hahaha) jobbet jeg i lekebutikk og det var faktisk ganske koselig på denne tiden...

Ha en herlig søndag!

Klem line

Deer Darling sa...

De englene var kjempesøte! Fiiin adventskrans:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...