torsdag 11. juni 2009

Sommer,sommer,sommer.....

Nei, det er det så absolutt ikke i dag!Våknet til øspøs og store søylepytter! Ikke mye som tydet på at vi er i juni måned! Men unger og vann er en sikker vinner,så jeg kledde på både meg selv og Spurven, og vi gikk ut i for å plaske :) Spurven er rustet fra topp til tå!Nesten sånn at dette er en hverdagsuniform for oss her på Sunnmøre....bør ligge lett tigjengelig, for her på disse trakter kan man være innom alle 4 årstider på en dag!Sol,vind,regn, hagl....

Helt fabelaktig med regn og vann, syntes Spurven!Kan plaske i søylene UTEN at mamma kom å hanket meg inn igjen!:)

Så hva finner man på på en slik "innedag"?

Jo man drar på biblioteket å låner seg noen gode bøker til innekosen, og på veien dit stopper man innom en blomsterbutikk å kjøper seg noen nydelig blomster som man blir glad av! :)


Så lager man seg pannekaker med blåbærsyltetøy, og tenner starinlys. For det er så koselig :)Selv om det er koselig med innedager innimellom, hvor man kan tenne lys og krype under et teppe, så ser jeg helst at det er sol og sommer ute snart!:) Krysser fingrene for at jeg får ønsket mitt oppfylt snart!

Ha en fin kveld:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Maren:o)
For en fin blogg du har laget deg! Tenkte jeg skulle si det til deg en gang jeg traff på deg, men siden jeg ikke har gjort det enda så kan jeg jo like godt kommentere her:o) Du har til og med inspirert meg til å komme igang med malingen av tallerkenhyllen min som jeg var så heldig å "arve" fra søster'n! jeg må snart begynne å prioritere alle prosjektene mine så jeg kommer i gang;o)
Vi snakkes.
Hilsen "Gourmet-Katrin"

Unknown sa...

Hei på deg! Så koselig å få en hilsen fra deg på bloggen min. Tror ikke jeg har vært på besøk hos deg før, men nå er jeg følger. Nydelige ting du syr! Jeg går også og tenker på at jeg burde sy litt mer, men først må jeg bli ferdig med andre prosjekter som ligger høyere på lista.

Ha en herlig lørdagskveld! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...