torsdag 4. juni 2009

Se min kjole...

I dag har jeg hatt en liten shopperunde. Var egentlig ikke en planlagt en, men gikk tilfeldigvis innom Kappahl og der var det 30% på alt for de som er COOP-medlem. Og på Kappahl hang det en søt sommerkjole og ropte etter meg, ville så gjerne bli med meg....syns så synd i den at jeg bare måtte ta den med hjem....:)
Etter jeg gikk fornøyd fra Kappahl, svingte jeg innom BikBok, og der hadde de jammen 1/2 pris på alt i butikken i dag!Jeg kunne jo ikke la være å gå innom. Fant mye fint, men den fornuftige engelen på den ene skulderen min prøvde iherdig og klarte delvis å overbevise meg om at jeg ikke trengte å kjøpe noe, bare for å kjøpe fordi det var halv pris....mens den lille djevelen på den andre skulderen gjorde jobben sin greit i dag, for jeg gikk ut derifra med en lys dongeri tights og et hårbånd....Men det skal sies at jeg hadde en tilgodelapp å betale med, og betalte derfor bare 24 kr av egen lomme!



Kjolen har små, romantiske blomster over hele seg ! Håper det blir mye kjolevær i sommer, så jeg får ta denne kjolen med ut på vift en varm sommerdag!:)











Noe som hører med det kvinnelige genet, er jo lidenskapen for sko, og ønsket om et nytt skopar til ethvert antrekk man har.(ivertfall føles det slik hos meg....) Og gjerne flere alternativer til et antrekk. Høye hæler, lave såler, ballerina osv. Valg av sko kan forandre inntrykket av antrekket. Naturlig nok kom lysten på nye sko snikende i det den nye kjolen kom i hus...Man har jo sko, men ikke aaaakkkurat slik man ser for seg....Laget en liten bildekollage over noen sko jeg tror kunne blitt fine til kjolen! Har også lagt ved noen søte stoffsko som hadde vært noe for Spurven... Tidlig krøkes....;)

Håper på bra vær i morra, så jeg og Spurven kan ta oss en fjelltur! Du vet, en dag uten trening er en dag uten mening.......joho..hadde det bare vært så vel at man hadde tid til sånt hver dag!Vel, å ha en liten aktiv jente er nok trening i seg selv, og en koselig trening, ikke minst!:)

God kveld og natt!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...