tirsdag 20. oktober 2009

Vintage Stories

I går lanserte Kappahl den nydelige kleskolleksjonen sin ;Vintage Stories, både for mor og datter! :)
Den stilen på klærne er helt etter min nese, liker så godt romantiske bluser og kjoler. Vet ikke hvor mange jeg har i skapet, som egentlig er helt like, bare en liten fargeforskjell, med/uten knapper, v.hals el rund hals osv. Altså småting som skiller dem fra hverandre. Men det er slike klær jeg faller for når jeg handler klær!







Dette er bare et lite utvalg av alt det fine som man finner i denne kolleksjonen! Og det beste av alt er at de har det til små-snuppene våre også :) Bare se;


Falt også for det flotte undertøyet i denne serien!Syns denne såg behagelig ut å sove i!
Spørs om jeg må ta turen innom Kappahl snart!Med så mye flott, må en nok være førstemann til mølla for å sikre seg godbitene!
Ha en fin tirsdag!:)

1 kommentar:

Christine Louise sa...

Sååå masse fint altså :)

Den første kjolen er bare lekker :)

Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...