torsdag 1. oktober 2009

Kjempesøte nyheter

I dag har jeg fått inn noen kjempesøte ting til butikken min! :) Tenkte at jeg måtte vise frem!
Dette frokostsettet er bare nydelig for små prinser og prinsesser!Passer godt som juleservise til de små også!
Lørdagsgodte-skål må enhver ha til barnetv`n!Passelig størrelse til en liten pode å ha i fanget når man sitter og koser seg på lørdagen!
Disse godteskålene har jeg også fått inn i to andre typer også;
Godisskål med dødninghoder for tøffe,små pirater! de søte småprinsessene har også sin egen skål;

Dette selger jeg på nettbutikken min Lille Venn! Ta gjerne turen innom!:)

Ha en fin kveld!

1 kommentar:

Anka sa...

Så kjekke blogg du har :) Du e jo kjempe flink å sy! Finner vi ting du sjølv har laga i nettbutikken etterkvart?
*klem*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...