onsdag 19. august 2009

Småmøbler

Off, lenge siden jeg har oppdatert bloggen nå ser jeg!Tiden flyger, jeg har jobbet mye i det siste. Da blir blogging nedprioritert, tiden utenom jobbing blir brukt til husvask/rydding, familien og annet forefallende. Men har tatt meg tid innimellom til å sjekke andres blogger ;)

Vil vise frem noen arvede småmøbler. Vet ikke helt nøyaktig hvor gamle de er, fine er det i allefall!
En liten hylle som både kan henges opp eller stå på en skjenk eller skap. Utrolig nok skal denne IKKE males hvit, i motsetning til mye annet som kommer i hus! ;) Syns den har en kjempefin naturlig slitt patina, som blir vanskelig å få til om en maler over den!
Dette bordet er også arvet. Nydelige ben, det ene benet mangler en liten del så det gjør det bittelitt skjevt. Men er ikke det litt av sjarmen med gamle møbler da?At ikke alt er tipptopp?:) Dette skal heller ikke bli hvitt (Hva skjer?!?) Dette bordet skal få en innsmurning av bi-voks på seg, så det blir blankt og skinnende!Det tenker jeg blir bra:)
Har ikke helt funnet plass til disse to enda, men skal nok finne sin rette plass i heimen etterhvert! Her tar jeg i mot det jeg kan få/arve først og tenker etter på. Samme filosofi som jeg har på loppemarkeder (og kanskje ellers også) ;"Kjøpe først, tenke etterpå !" :)
Da er det pannekaker m/hjemmerørt blåbær sylte som står som neste på dagsplanen!
Ha en fin lille-lørdag! :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Nam! Pannekaker er godt! :) Kjempefine møbler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...