mandag 3. august 2009

"Skal bare en liten tur i butikken...."

Det var det Mannen i mitt liv fikk vite her en dag i ferien da jeg og mamma skulle på butikken ved feriehuset vårt. Men da vi kom hjem 2 timer senere, bare ristet han på hodet og sa ""det må jammen ha vært en spennende matbutikk, siden du bruker 2 timer på å handle mat....!"Sannheten er at vi var innom en stoffbutikk på vår ferd til butikken, og da vet du, da flyr timene! :) Der var hyller på hyller med de nydeligste stoffer man kan tenke seg, i alle mulige farger og mønstre! ååå...jeg var virkelig høy på stoff der inne ja :) Klarte ikke å bestemme meg, hadde lyst å ha alt som var der! Men måtte sette grensen et sted, så feriebudsjettet ikke ble helt sprengt på en og samme butikk ;) Så mye av tiden der inne gikk med til å bestemme seg for hvilke stoffer som skulle få bli med hjem. Det var ikke lett å bestemme seg, her snakker vi Vinglepetter! Men sier meg fornøyd med det jeg valgte ut for denne gang!
Årets ferieshopping har stort sett bestått av stoffer og blonder. Litt annet småtteri har det jo også blitt, men hovedtyngden har da vært syrelatert :) Men greit det, gleder meg til å ta fatt på syinga igjen, Lenge siden sist nå, og ekstra gøy å lage ting når man har flotte stoffer å jobbe med :)


På en gjenbruksbutikk i Danmark fant jeg også litt stoff. Marimekko stoff og noen brunrutede. Vet ikke helt hva det skal brukes til enda, men greit å ha liggende om man plutselig skulle finne på noe. Også kostet det bare 5 kr, så ikke noe å si på prisen!



Veldig artig å lete etter stoffer på bruktbutikker, mye stilige stoffer og ikke minst billig. Retroprint, blomstrete, ensfarget mm. Så det er et tips til dere andre stoffavhengige der ute, se etter gamle gardiner,duker eller sengetøy. Kan finne noe stilig og fint innimellom, som kan brukes til litt av hvert! Også små heklede lapper kan jo brukes til så mangt. Som feks lommer på en kjole, eller sy mange sammen så blir den en fin og spesiell duk. Ja, her er det bare å sleppe fantasien løs :)

Ha en finfin dag! :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...