tirsdag 28. august 2012

Oppdatering på merkelapper

Er kjapt innom med en liten oppdatering på merkelappene fra Oliver Labels. Jeg kjøpte endel merkelapper derifra, som du kan lese om i DETTE innlegget. Nå har jeg fått testet de ut etter noen gangers vask. Og til å begynne med ble jeg litt skuffet. De klistermerkene beregnet på klær ,datt av etter første vask. Men så ga jeg det et nytt forsøk, og trykte de godt på og vasket ikke klærne før lappene hadde lagt på en stund (minimum 4 timer i følge bruksanvisningen, det var kanskje den jeg "glemte" å lese ved første forsøk...) Men da satt merkelappene veldig godt, og flere av klærne har jeg vasket flere ganger og de sitter enda. Lappene er ikke helt glatte etter noen vask, men motivet og skriften ser ut som en gjorde da den var ny. Jeg gir også tommelen opp for de lappene som tåler oppvaskmaskin, de sitter også på matboksen etter mange vask og skylling i veldig varmt vann. De sko-klistremerkene også sitter godt. Så altialt så er jeg fornøyd!
Så da vet dere det i tilfelle dere lurer! :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...