torsdag 12. november 2009

Litt av hvert på en torsdagskveld...

I dag har vi prøvd å tatt julebilder..ja, jeg sier prøvd, for det jammen ikke lett å ta bilde av en motvillig liten nisse. Jeg styrte og danderte til locationen hvor jeg tenkte bildene skulle taes. Her hadde jeg da planer om at Spurven skulle sitte pent og pyntelig og smile sitt fineste smil.
Men lettere tenkt enn gjort....

Her forsyner vi oss av polkagrisstengene...
Polkagrisstengene gikk i bakken, ble godt tullet inn i saueskinnet! Litt hårete kan man si...men fortsatt like godt

Så da ble det ikke noe bilde i dag!Bedre lykke neste gang :)

I går var jeg på shopping, snopet litt i julebutikkene:) Fant mange fine og spesielle julekuler på Åhlèns. Kjøpte et lite utvalg av dem ,selv om der var mange jeg gjerne kunne tatt med hjem.


Fant også en søt hjort på Åhlèns, hvit med glitter.Litt glitter i hverdagen må til:)

Med min snille mamma fikk jeg denne muggen fra Green Gate!!Jeg er kjempefornøyd, denne skal bli godt brukt i julen (og ellers i året)! Denne kan brukes til det meste; gløggen, kakaoen, rødsausen til riskremen, rødsaft til julekakene, vaniljesausen til geleèn..ja..det meste egentlig!
Gleder meg til å bruke den!:)


Ønsker alle en fortreffelig torsdag!

2 kommentarer:

Kreoline sa...

Hei, må smile litt av innlegget her. Så koselig med julebilder, det er jammen ikke lett det der. Kanskje det var en idè å ta vekk snopet, hihi. Nydelig mugge og lekre ting fra Åhlèns. Klem fra MOna.

*sne* sa...

Julebilder ja - jeg prøvde meg på det litt tidligere i uken med lillegutt på 6mnd. Ikke lett! Selv om han ikke akkurat løper rundt, så snur han seg og vender på seg - og nisseluen var veeldig rart og spennende. Jeg skal gjøre et forsøkt til i dag tenkte jeg. Lykke til med julekortbilder.

Ha en fin fredag og god helg!

//Christine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...