søndag 8. november 2009

En fin dag:)

I dag har vært en fin dag, vi har fått gjort mye koselige ting! Etter frokost fant jeg og Spurven frem malesaker, og satte igang med litt kunstarbeid! Mannen i mitt liv dro tidlig ut for å surfe, så vi tenkte vi skulle lage et kort til han så han skulle få sammen med gaven sin når han kom hjem! Det var en smørblid liten kunstner jeg hadde sammen med meg i dag:)
Spurven malte på et ark, så klipte vi ut hjerter etterpå som vi brukte som farsdagskort!
Etter denne kreative stunden dro vi ut i frisk luft, på jakt etter et lite juletre. Grunnen til at vi jakter på juletre allerede nå, er at jeg har planer om å ta noen julebilder av Spurven med et lite juletre som en rekvisitt:) Og de bildene må taes ganske snart, om de skal være klare til jul!
Vi fant en liten søt busk, såppas liten at Spurven klarte å bære den selv. Der vi gikk tur, var der også noen sauer som vi matet og kikket på. Veldig spennende for en liten jente :) Det har vært fint vær i dag. Kaldt, men flott å være ute når man var kledd for det!
Etter et par timer ute, bar det hjem igjen for å lage farsdags-kake! Det ble sjokoladekake!Nammnamm...

Så har vi sett at Ålesund har blitt Norgesmestere i dag!Juhuuu:) Da ble det stemning i heimen, var jo såå utrolig spennende på slutten!Lille Spurven sto å jublet sammen med meg til slutt;hendene i været og sa "Jeeee" :)
Så summasummarum; en fin dag!:)
Håper flere også har hatt en fin søndag,kos dere videre med den!!

1 kommentar:

*sne* sa...

Så fint kort! Og takk for koselig hilsen. Det er første gang jeg er innom deg, men jeg kommer garantert innom igjen!
Ønsker deg en riktig fin uke.
//Christine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...