onsdag 16. januar 2013

Genser makeover

Jeg har børstet støvet av Husquarna`n min, i det siste har den "quavrnet" litt igjen, dvs sydd litt igjen. 
Jeg fant min velbrukte skinnbukse fra 2000 på loftet, den som jeg ofte valgte som antrekk på byen på den tiden. 18 år, og dancing-queen i skinnbuksa! Kan ikke akkurat si at den buksa pustet, ble klam og ekkel og  den var et herk å få både på og av ved et do-besøk...noen som husker episoden fra Friends med Ross og skinnbuksa?! Sånn følte jeg meg avogtil :) 
Se da, med skikkelig sleng og det hele. Skulle ha funnet frem de svarte Buffaloskoene mine med lakk bare for å være skikkelig nostaligsk og minnes glansdagene på byen.
(tok 70-tall effekt på bildet for å få litt Saturday Night fever-svung over det :) )
Men denne blir nok aldri brukt igjen (...eller si ikke det, alt kommer tilbake...). Nå er det ihvertfall forsent, for buksen er nå koblet sammen med denne gamle genseren fra Cubus:
Og en skinnbukse pluss en genser blir....Voila:
En genser med skinnermer!
Ble ikke den kul, vel? 
Superenkelt å få til, som gir stor forandring og ikke minst et nytt plagg!
Resten av buksen blir enten skjørt eller shorts! 
ha en fin fin lillelørdag!



3 kommentarer:

Christina's Handmade sa...

Hihi:) Husker buksa! Blei jo kjempefin genser :)

Nicoline sa...

Hei!

Lenge siden sist, Godt Nyttår!
Du er jo bare superflink og kreativ, genseren ble kjempefin! Jeg har også klær jeg gjerne skulle gjort noe med, men jeg føler meg ikke helt kompetent til oppgaven. Du må holde kurs tror jeg. Ha en super dag! og helg når den tid kommer.
Klem Nicco

Idun // Breidablikk sa...

kjempekul genser!! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...