tirsdag 2. august 2011

Noa Noa miniature i butikken :)

"Sommeren" er på hell...satt sommer i hermetegn, for det er bare på kalenderen det har vært sommer her på Sunnmøre , ikke så mye vi har sett til den ellers! De fineste sommerdagene har latt vente på seg, vi har hatt et par-tre ordentlige dager hvor vi har kunnet luftet sommerklærne (men med en jakke på lur,vel og merke!) Hos Lille venn blir det brått høst stemning nå som høstnyhetene rulles inn i butikken! Og nyheter er gøy!!:) Alltid like spennende å hive seg over kassene og se hva var det egentlig jeg bestilte for et halvt års tid tilbake?! Avogtil litt blanda respons på det; noe var ikke sååå fint som da det ble bestilt, noe er kjempefint og noe er faktisk eeeenda bedre enn når det ble bestilt! Og et av de nye merkene som har kommet til Lille venn, nemlig Noa Noa miniature, skuffer ihvertfall ikke!!
Nydelige farger og en helhetlig kolleksjon, slik at en kan kombinere de fleste plaggene med hverandre!

Noa Noa er helt nytt hos Lille venn, så det blir spennende å se hvordan det blir tatt i mot av kundene!
Jeg har allerede solgt litt av det, så det lover bra :)

Noa Noa har også er utrolig fin babykolleksjon, her også harmonerer alle fargene på de ulike plaggene så det meste kan kombineres! (litt dårlig mobilbilde fra butikken)

Stilen til Noa Noa er jo bohem chic, som de sier selv, så jeg gjorde et forsøk på å få en litt bohem stil på utstillingen til Noa Noa;

Bildet er tatt en kveld jeg var ute å gikk tur, og knipset et bilde da jeg gikk forbi butikken...så ikke det beste lyset....
Men bohemstilen var det litt verre å få til med de remediene jeg hadde tilgjengelig...men er ikke det litt av cluet til bohemene da; Man tager hva man haver....og lager det beste ut av det? Jeg nevner feks vinflasker som lysestaker eller sjal som lampeskjermer....
Og når jeg først er inne på bohem og interiør og ikke minst Noa Noa, så kommer de snart med en interiør kolleksjon! En liten en nå til å begynne med, med litt tekstiler og lysestaker. Blir spennende å se hvordan det blir, men om de er like flinke med interiør som med klær, kan det bli interessant :)
Legger etterhvert ut nyhetene fra Noa Noa Miniature på nettbutikken http://www.lille-venn.no/ , ellers er du
♥-lig velkommen til butikken i Langevågen å ta en titt!
:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...