søndag 15. mai 2011

Note to self

Jeg har heeelt forelska meg i fargene gammelrosa og mintgrønn!! Og de to i kombinasjon med hverandre er jo skikkelig Eye Candy! Og da jeg i jakten på fine notatbøker, fant nydelige notatbøker i akkurat de to fargene, tenkte jeg meg ikke om to ganger; Jeg kjøpte! :)
Ikke noe å si på prisen heller; 49 kr hos Kremmerhuset.
2 av notatbøkene skal brukes til å skrive opp "Gullkorn fra barnemunn"- Vida (og etterhvert Stella) sin barnemunn! Det er så artig nå som Vida snakker som bare det, og mye rart blir sagt. Så da gjelder det å skrive opp, så man husker når de blir litt større. Gøy for dem å høre det igjen!
Man bør feks. notere ned at Vida kaller rosiner for smelta druer!....smelta...tørka....ja,noe var det ihvertfall skjedd me de druene  ♥
Nydelige farger! Om jeg noooen gang blir gift, så er dette høyaktuelle farger å bruke i bryllupet! Gammelrosa roser....sølv kandelabere...mintgrønne organzaløpere....sukk....Men tilbake til virkeligheten; det kan jo ta sin tid før det spørsmålet dukker opp, så jeg får nøye meg med drømmingen og kose meg med synet av notatbøkene mine ;)
Snart 17.mai! Er du klar? :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...