fredag 25. februar 2011

Tapetfeber

FOR en tapetjungel det er der ute!!Jeg skal tapetsere litt på butikken min tenkte jeg, og har da satt igang jakten på den perfekte tapeten....men finnes den og er det igrunn mulig å finne den i det havet av tapeter som finnes?!
Jeg var hos den lokale fargehandelene, og de hadde sikkert 200 bøker med tapeter...jah..hvor skal man begynne? Kikket gjennom noen, men fant ut at jeg går heller hjem å kikker litt på nettet, mer praktisk i forhold til å ha med utolmodige babyer på tapetjakt...

Jeg har hatt en forkjærlighet for både PIP- tapetene og Ejffinger tapetene, men i min jakt på butikktapeten har jeg falt helt for Borås Tapeter!Oi, så mye flott! De tre første taptene under er mine favoritter- til bruk i butikken ivertfall, hjemme hadde jeg kanskje valgt noe annet...
En tapet som er stripet av mange forskjellige mønstre, nesten som et lappeteppe
Herlig mønster i herlige farger!
Også polkadotter da selvfølgelig!!Det er noe med de dottene som gjør at man ikke kan la det være.......
Dette er fra serien som heter Boheme!

Har fått skikkelig dilla på mint fargen i det siste...er i gang med å male et gammelt skap i mint, så denne tapeten er jo midt i blinken ;)
Denne med fuglene også er skjønn...kanskje på soverommet?(om det nooooen gang kommer til å pusses opp...)
Anbefaler å gå inn på Borås Tapeter sin hjemmeside. Mange flotte tapeter og mye inspirasjon! :)
Ha en fin lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...