søndag 4. juli 2010

Støtter en god sak

Vida har fått seg bokstøtter!Og jeg er kjempekry over å ha kommet på den ideèn å bruke hylleknekter som bokstøtter ;) Sikkert flere som har gjort lignende før meg, men da jeg kom på det syns jeg at jeg var kjempelur!!
Bokstøttene/hylleknektene er dekorative og ikke så "barnslige", slik at hun kan ha dem lenge.
Skal feste på klosser på sidene så de blir litt mer stødige, men hadde ikke tid til å vente på det før jeg blogget dem! :)
Vida er en liten bokorm, elsker å sitte å se i bøker og blader. Ikke så interessert i å høre på fortellinger enda, men vi snakker om bildene og det hun ser. Gleder meg til å kunne lese eventyr for henne og ikke minst gleder jeg meg til å lese Torbjørn Egner og Elsa Beskow bøker til henne! Syns de bøkene er flotte bøker, både til voksne og barn. Også får jeg i tillegg en oppfriskning fra bøkene og eventyrene fra barndommen!
Nå venter smågodt og Hercule Poirot!
Ha en god kveld!

1 kommentar:

Hulda sa...

Dette passet jo veldig godt. :) Jeg har akkurat maken, de har jeg hengt opp i en åpning mellom to stuer, en i hvert hjørne.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...