fredag 25. juni 2010

Navne/bokstav-vimpler

Tenk det er fredag igjen!!Syns ukene flyger avgårde, snart er juni omme uten at sommeren har dukket skikkelig opp (iverfall her på Sunnmøre). Vi får holde en knapp på juli og at fregnene på nesen kan dukke opp da :) Men med dårlig vær, fører det med seg litt mer inne aktivitet, slik som sying. Har hatt ett par bestillinger på navnevimpler, i tillegg til at jeg har sydd en til Vida og en til butikken.
Her er navnevimpelene til to små, nyfødte snupper;
Søte å ha på et lite prinsesserom, eller som den ene mammaen til en av jentene over hadde gjort, hengt den på siden av sprinkelsengen, frem til hun får sitt eget rom.
Vida sin vimpel har jeg hengt på døren inn til rommet hennes. Begynner å bli ganske fult på det lille rommet hennes nå, både på vegger og golv.....er jo så mye jeg vil pynte med der inne....Så da var det nesten bare døren som var ledig :)

Er også igang med en til en liten prins, tenkte å henge den i butikken som pynt på veggen over babyklærne. Må bare sy på et bånd, så er den også klar;
Nå skal jeg krype under dyna å lese litt bok, det er lenge siden sist jeg tok meg tid til det. Bitteliten er så aktiv på kveldstid, så ingen sjangs for meg å sovne med det første likevel. Så kan lese litt til babyen har sparket fra seg :) Her en kveld sto jeg å gynget babyen i magen i søvn...nesten litt for gale å begynne med det allerede før den er født, men roer seg ved litt bevegelse! :)
Ha en god fredagskveld!

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Så fine vimpler;)) Takk for kommentar inne hos meg. Du lurte på hvor jeg har kjøpt tv-benken/sjenken min. Den er kjøpt på ikea, er i liatorp serien- den er så fin hele serien, har ganske masse i den.
Klem J.

Marthe sa...

Vimplene var stor suksess! Takk for hjelpen Maren :) :)

Precious Home sa...

Flotte vimpler!

God sommer til deg og dine!

Siv-Tones hverdagsgleder sa...

Hei.

Fin blogg du har! Går det an å bestille sånne navnevimpler hos deg? De var jo bare sååå skjønne:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...