lørdag 4. mai 2013

Dagens minioutfit- boys edition!

Siden mine to outfit-hjelpere er jenter er det som oftest jenteklær som blir vist frem. Men det finnes utrolig mye fine, tøffe og kule klær til gutter, så fortjener å bli vist frem!
I dag fikk Stella kle seg ut som en gutt for et øyeblikk...hadde planer om flere antrekk, men modellen la inn protest etter første tagning :)
Memini og Wheat er mine favorittmerker med gutteklær, de har så mye fint.
Tøft antrekk til 17.mai!
Denne buksen er min favoritt, hadde jeg hatt en liten gutt hadde jeg ikke nølt med å kjøpe den! Myk og god, perfekt passform med plass til en bleie.
For flere fine plagg besøk gjerne nettbutikken:
www.lille-venn.no





1 kommentar:

Anonym sa...

Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for?
you made blogging look easy. The overall look of your website
is wonderful, as well as the content!

Feel free to surf to my webpage; コーチ 時計

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...