fredag 1. februar 2013

Siste sjanse: Vinn gaverkort på 1500 kr!!


Jeg har en Give away gående her på bloggen:

Jeg driver ,som kanskje flere har skjønt, barnebutikken Lille venn. Jeg har en fysisk butikk i Langevåg og i tillegg har jeg også nettbutikken
Jeg ønsker at flere i vårt landstrakte land kan oppdage butikken min, og alt det fine som jeg selger der.  Derfor håper jeg at dere vil hjelpe meg med å spre det glade budskap om butikken via Facebook og bloggverden.
 Og som takk for hjelpen trekker jeg ut en av dere snille hjelperne mine som vinner et gavekort hos
 Lille venn på 1500 kr!!
For å bli med i trekningen er det et par ting du må gjøre ;
1. Om du ikke allerede liker Lille venn på Facebook, så setter jeg stor pris på om du vil det og i tillegg deler siden med dine Facebook venner. (1 lodd)
2. Har du blogg, så link til denne trekningen på bloggen din. Da blir jeg kjempeglad ;) (1 lodd)
Totalt kan du få to lodd i denne trekningen. 
Legg igjen en kommentar under dette innlegget og fortell hvor mange lodd du prøver lykken med!
I morgen, 02.02, trekker jeg ut den heldige vinneren!
Så du har enda muligheten til å være med før jeg trekker i morgen ettermiddag!

Vi venter inn sååå mye fint nå fremover, så det kan lønne seg å hive med i trekningen! 
Tvitvi!!
På forhånd tusen takk for at du deler siden min

1 kommentar:

Lillebølla sa...

Lurer bare på hvem som vant jeg:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...