tirsdag 11. desember 2012

Pynt på armen har blitt pynt i karmen

Skriver et lite innlegg på tampen av dagen, etter å ha brukt kvelden til rydding og vask av stua. Så nå er den så ren og ryddig at jeg ikke kan huske sist den var så ren og ryddig!
  (gir det 5 min etter at jentene har stått opp imorra, så er det tilbake til start.....)
Syns jeg hører Vivaldi og fuglekvitter hver gang jeg kommer inn i rommet :) 
Så nå er den klar for å bli julepyntet!
Har pyntet litt i vinduskarmen på kjøkkenet også. Ikke så lett å få tatt bilder for tiden, da det er mørkt når jeg drar og mørk når jeg kommer hjem. Men rakk og knipse noen før jobb i dag, da jeg begynte litt senere.
Assesoarer som armbånd og ring kan brukes til litt mer enn bare pynt på hånden. Jeg satt to lys opp i ett armbånd og en ring i tre. Okey pynt, ikke så julete, men artig med litt forandring!
Da skal jeg takke for meg og være fornuftig å finne senga!
Go`natt!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...