fredag 19. oktober 2012

I wish

Da går jeg inn i min siste uke av 20-åra..Ja, hva skal man si om det? At tredve er det nye 20? Jeg klamrer meg litt til det!
Men når man fyller et rundt tall har man kanskje lov å dra på litt på ønskelisten?
Jeg har ihvertfall en lang ønskeliste, noe stort og noe smått.
Noen av mine ønsker er bla.:
(sånn i tilfelle samboeren skulle svippe innom bloggen og lese dette....)


1. Stilig veggur fra Kähler Design. Men hvilken farge jeg ønsker meg, klarer jeg ikke å finne ut av. Valgets kvaler! 2.Skjell lampe fra Chic Living. 3. Benkeplate i grå Eik.(kjøkkenet trenger en liten oppfrisking)
 4. Supertøffe boots fra Tag Oslo. 
Ønskene er i helt tilfeldig rekkefølge ;)

 Er det noe man bør ha gjort før man fyller 30? 
Da har jeg i tilfelle én uke å gjøre det på.
Jeg har også èn uke på å vaske og rydde huset til gøyal jentebursdagsfest,
 og jeg starter med det just NUH!
Hallo vaskebøtte og Ajax!
God fredag! :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...