fredag 30. september 2011

På besøk hos Cute `N Cool House

På søndag var jeg, mamma og jentene på tur til Hjørungavågen for å besøke Hege med låvebutikken Cute`n Cool House. Har følgt henne en stund på Facebook, i tillegg har jeg vært innom bloggen hennes noen ganger. Også traff vi henne på en messe, hvor vi begge hadde stand. Da fikk vi se hvor mye fint hun hadde,så vi ble fristet til å ta turen til butikken hennes!Mamma bestilte et juleteppe hos henne, og da det var kommet, fikk vi en anledning til å ta turen for å hente det, og endelig få se butikken!
Og vi ble ikke skuffet!!Hege har en utrolig koselig butikk. Koselig atmosfære i den lille låvebutikken hennes.
En veldig inspirerende butikk, fikk jo lyst på så mye!Særlig nå som vi snart skal flytte :)
Jeg fant mange fine småmøbler, som kommoder,skap og hyller som jeg gjerne skulle ha kjøpt med meg. Men tror vi må flytte inn først og se hvor og hva vi trenger av slikt før jeg går i gang og kjøpe. Men vet ihvertfall hvor jeg finner det når det skal på plass :)
Denne nydelige barne-kurvstolen på bildet over var èn av de mange tingene som jeg falt for! Legg også merke til det utrolig tøffe gulvet med tekst på!

Kjempetøft!! Kanskje litt mye å ha på en stue eller et større rom, passer nok best i et lite rom som feks gang eller soverom. Var visst ikke så dyr heller, mellom 200-250 kr kvadratet.

Her er min favoritt; et nydelig skap i heltre, med netting i dørene. Likte godt å det var åpent på sidene også! Men her må det nok spares litt, hvis dette skal i hus, det koster 8000 kr!Det var den lottoen da.....kanskje den går inn på lørdag, da blir det tur til Hjørungavågen på søndag,med henger på slep... ;)

Hege har også laget seg en utrolig koselig utestue. Knipset noen bilder derifra også :)

En peis i hjørnet gjør at utesesongen på disse trakter varer litt lenger!Mamma var veldig imponert over utestuen, og syns det var inspirerende å se, siden hun planlegger en utestue selv.

Tøft å bruke en stor zink-blomsterpotte som bord!

Butikken ligger veldig landlig til, og det er supert å ta med barna, for de kan hoppe på trampoline, huske seg eller se på hesten som bor på gården. Hege har en skjønn jente som heter Victoria, som var kjempesnill og så etter Vida da vi var der. De hoppet trampoline og sparket på sparkesykkel. Stor stas for Vida og leke med storejenta :)

Hege har også nettbutikk; Cute `N Cool House
Følg butikken også på Facebook

Butikken harfaste åpningstider på lørdager, ellers åpner hun etter avtale!
Anbefaler å ta turen til Cute `N Cool house, enten på nettet eller til låvebutikken
:)



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...