onsdag 15. juni 2011

H.J.O.R.T Copenhagen

Jeg såvidt begynt å introdusere dere for de nye merkene vi venter inn til Lille venn til høsten!Vi skal beholde de merkene vi nå allerede har, utenom LOUIE LOUIS pga de skal slutte å forhandle klærne sine i Norge. De vil prøve å satse bare i hjemlandet Danmark. Noe som er veldig synd, de hadde veldig stilige klær i en kjempe kvalitet! (PS alle LOUIE LOUIS klærne er nå på salg i nettbutikken ;) )
I tillegg til de vi skal fortsette å ha, er det en del nye og spennende merker vi ønsker velkommen :) Jeg fra før presentert PomPom,Mim-Pi og Mole-little Norway. Dette er foreløbig rene jentemerker, (Mole har litt gutteklær) så nå vil jeg presentere et av to merker jeg får inn som jeg bare har handlet gutteklær (høst 2011) i fra; H.J.O.R.T Copenhagen.
H.J.O.R.T er designet av danske Louise Hjort. Det har på få år blitt godt etablert i Norden.

Klærne er veldig stilig og det er lagt vekt på passform og et barnslig og lekent design. Det er en rød tråd gjennom alle kolleksjoner, og fargene velvalgt sammen slik at de fleste plagg kan kombineres.

Fargepaletten hos H.J.O.R.T klærne går i fra retro farger til friske,klare farger. Men igjen; alt passer sammen og gir et morsomt og lekent antrekk :)
Klærne kan lett kjennes igjen ved at den lille hjorten går igjen på alle klærne.
Gleder oss til dette kommer i butikken, blir spennende å se om flere liker det like godt som oss :)
Her i traktene blir vi de eneste som forhandler dette merket (nærmeste er Molde,som jeg vet om...). Så det er jo gøy å selge noe som man ikke finner overalt!
Men før dette kommer, får vi håpe på litt sommer og sol; Vi har myyye fint inne i butikken nå, og vi har tilogmed startet litt på salget! Så ta turen innom nettbutikken ellers er du velkommen til butikken i Langevågen!
:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...