onsdag 24. november 2010

Lampefeber!

Jeg ville gjerne vise frem min nyeste makeover, men i min iver etter å få sprayet objektet glemte jeg helt å ta et FØR bilde av det! Men etterbilde har jeg tatt...i kveld...ikke det beste lyset å ta bilde i.Men iveren overtok igjen, ville ikke vente til i morra :)
Lampen var i messing før den ble sprayet med sølvspray. Skjermen kjøpte jeg på Skeidar. Ikke lett å finne lampeskjermer syns jeg, men ble fornøyd med denne!
Mens jeg var igang med lampeforvandlingen, tok jeg like godt en liten makeover på lampen vi har over spisestuebordet vårt. Her husket jegå ta før bilde, den så slik ut:
Jeg har hatt liggende en hvit organzaløper fra Kremmerhuset, nå fikk den komme frem fra skapet og gjøre litt nytte for seg.
Jeg surret den rundt lampeskjermen og sydde den fast. Den svarte organzaen som var fra før og den hvite som jeg surret rundt gjorde lampskjermen nå sølv!Og jeg synst at det ikke ble så aller værst..?Ikke så fin på dagtid, da ser man veldig godt at den er hjemmelaget. Om kvelden blir dette kamuflert litt av mørket :)
Ønsker meg en flott lysekrone over spisebordet, men denne får duge en stund til!
I dag er det forresten akkurat 1 måned til julaften! ♥ Mange koselige juleforberedelser og en herlig tid forran oss!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...