mandag 21. desember 2009

Jul i gangen

Her pynter jeg rom for rom, og nå er gangen ferdig. Den er ganske rask å pynte, ikke så mye å gjøre der egentlig. Er en lang og smal gang, så er ikke plass til så mye utenom sko og jakker og en kommode. Men har jo den velkjente knaggrekka mi (har vist den mang en gang her på bloggen, en gjenganger det :) ), og den har jeg fylt med litt ymse pynterier!

For noen år tilbake kjøpte Mannen i mitt liv og jeg skøyter til hverandre til jul, det er sikkert 5 år siden nå, og de har enda ikke blitt brukt! Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi her har jo ikke vært trygg is på leeenge. Det var kjempefin skøyteis den vinteren jeg var gravid, men da turte jeg meg selvfølgelig ikke ut på glatta, ikke noe særlig å gå i bakken med stor gravidmage på isen...Så mens vi venter på isen, henger de i gangen som vinterpynt :)


En arve-engel fra mormor har også fått plass, sammen med juleevangeliet. Syns den engelen er så skjønn, vurderer å ha den fremme hele året! Men koselig å spare den til julen også. Er jo litt stas å ta frem julepynten, det er da man får skikkelig julestemning, når man tar frem tingene man forbinder med julen!

I dag fikk jeg ferdig den nest siste julegaven, den siste skal ordnes i morgen! Phjuuu...det skal bli godt å få gavegrubleriet ut av hodet!Og slippe mer kjøpesenterkaos!!
Tenk om 3 dager sitter vi og koser oss med nydelig julemat, og koser oss glugg ihjæææl :) ÅÅ,så jeg gleder meg!
Ha en strålende bittelille-julaften!

1 kommentar:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So skjønn engel :)
Og det juleevangeliet er også veldig fint, eit slikt er eg og på leit etter :)

Nyt jula og kos deg masse :)

Juleklem M :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...