mandag 17. september 2012

Prinsesseenglelyslenke på lager!♥

Da jeg åpnet Lille venn butikken for snart 3 år siden, hadde vi noen søte lysslynger med prinsesseengler på. De solgte veldig godt, og jeg tok de inn i igjen året etter. I fjor høst tenkte jeg at nå er sikkert folk litt lei dem, så jeg valgte å ikke ta inn igjen. Men denne høsten har etterspørselen etter disse prinsesseenglene bare tatt helt av! Flere kunder har vært innom butikken og spurt om jeg får disse inn igjen, så da var det bare å innfri kundenes ønske og få fatt i slike igjen! :)

Så nå er de her!
 De er jo utrolig søte da, og de gir et veldig koselig lys og ikke minst er de dekorative! 
Du finner dem på netbutikken www-lille-venn.no og i butikken i Langevåg.
Velkommen skal du være :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...