søndag 2. september 2012

Helgens innlegg er naturligvis viet til bloggtreffet her i Ålesund på fredagen. For et opplegg hele kvelden var fra begynnelse til slutt! Følte meg litt V.I.P ;)
Vi ble godt tatt i mot med velkomstdrinker og ønsket velkommen av tre flotte damer som jobber hos Ekornes; markeds-og informasjonskoordinatoer Janita Sperre Ulvestad, dekoratør Berit Steffensen og Rikke Wold som er designer hos Ekornes. 

Disse tre damene loset oss gjennom 3 etasjer med showroom av Ekornes møbler i de nydeligste omgivelser i en gammel sjøbu. 
De fine spise-og salongbordene som de har i utstillingene sammen med sofaer og stoler, kommer fra danske Canett. Mye fint fra de også. Det var mye inspirasjon å hente i de ulike miljøene vi fikk vandre rundt å se på! 
Flere av miljøene kunne jeg tenkt meg å plukke sammen alt som var og ta med meg hjem, enkelte miljøer bare ropte på meg.Spesielt det bildet oppe til venstre! :) Ekornes har en veldig dyktig stylist i Berit Steffensen, det er det ingen tvil om!
Janita Sperre Ulvestad demostrerer her funksjonene til Stressless stolene, mens bloggerne tar en liten pause i hver sin Stressless-stol. Det stod forskjellige Stresslesser i en stor runding, alle så forskjellig ut.Jeg trodde at en Stressless var en Stressless jeg, ikke at det fantes så mange modeller å velge i. Kanskje tilogmed jeg kunne funnet èn jeg likte ?:) Gode er de ihvertfall å sitte i!
Da vi kom til toppen og 4.etasje ble vi møtt av det nydeligste festbordet i nydelige lokaler, og duften av tapas. Og ikke minst Goodiebag til alle med spennende saker oppi! 
Jeg vil benytte anledningen til å si tusen,tusen takk for et kjempeopplegg og en veldig koselig og vellykket kveld til de tre damene fra Ekornes!  :)

Veldig hyggelig var det også å få hilse på og møte damene bak disse bloggene her:

Kikk gjerne innom disse bloggene, veldig flinke damer med inspirerende blogger alle sammen! 

Håper på flere slike kvelder, rett trivelig var det!

4 kommentarer:

et kjært hjem sa...

Takk for en koselig kveld på fredagen! Håper det blir flere slike treff fremover!! Fikk ikke sagt det til deg på bloggtreffet, men du har en utrolig fin butikk!! Ha en fin uke! Ane

loftkroken sa...

Ååå som vi kosa oss på fredag :))
Nydelig lita jente du har også, smelt ♥
Butikken din så veldig bra ut,synd jeg ikke har små barn lenger :/
Ha en flott dag:)

Klemmer Bente

perler på en snor sa...

Hei og takk for sist! Kjempekoselig på fredagskvelden altså !! Veldig kjekt å treffe deg selv om vi ikke fikk snakket så mye sammen!:) Skal stikke innom deg neste gang jeg er i Langevågen, kjempefin butikk du har! :)
Og så gleder jeg meg til å følge bloggen din videre !!
Klem :)

P.s Det er veldig vanskelig å legge inn kommentar hos deg, pga sånne "bevis du ikke er en robot" ord du må skrive inn. Jeg hadde det også sånn, men gikk inn og endret det, tenkte bare å si fra:)

Living laVida sa...

Bare å komme innom butikken, du er hjertelig velkommen! :)
Tusen takk for at du sa fra om kommentarfeltet på bloggen her, jeg var ikke klar over at jeg hadde en slik "robot"-sak!Men nå er det tatt bort og forhåpentligvis bedre å legge igjen kommentarer :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...