torsdag 6. september 2012

Detaljer fra Mester Grønn

I løpet av gårsdagens handletur rakk jeg å svinge meg en rask tur innom Mester Grønn før tålmodigheten til ungene var gått helt tom. Og i løpet av det kjappe besøket fant jeg ut at der har de mye fint for tiden, både planter, potter,lykter og tilbehør. Jeg fikk med meg en bukett med roser og 3 små pyntesaker(og betalte bare for 2!).
 3 for 2, den er go`:)
En fin lite ugle med oppheng føler seg nok hjemme sammen med plommer og kongler. 
Vurderer faktisk å kjøpe flere å ha på årets juletre. Wow...så vidt startet på september og jeg planlegger juletrepynting!?
Nok en liten ugle. Denne syns jeg var så skjønn! Putta den opp i blomsten på kjøkkenbordet gjorde jeg, og passa fint inn der gjorde den!

Den tredje lille saken jeg plukka med meg ble denne sokken, eller hva man skal kalle det? Her har jeg tredd den utenpå et stort norgesglass, og satt et lys inni glasset.
En koselig lykt på stua, den lager koselig stemning inne, mens høstværet pisker på vinduet.
 Ellers så er den kanskje fin uten på vaser/blomsterpotter eller lampeskjermer?  
Nå skal nytt spisebord monteres...wiiiiiii (klapper i hendene)!
Gleder meg til å vise!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...