mandag 10. september 2012

Den lille prikken over ièn

Plutselig en dag for 2,5 år siden stod det to blide damer i butikken min med en koffert full med de lekreste hårspenner. Jeg ante ikke at de skulle komme, men gjett om jeg ble glad for de kom! :)
 Jeg var jo på jakt etter hårpynt som jeg kunne selge i butikken min, og de kom som sendt fra hårpynt-paradis! Akkurat da jeg trengte de!
 Og det har vært en suksess siden! Hårspennene har solgt som bare fy, både i butikk og på nett (sender forresten hårpynt fraktfritt...). 
Flere bemerker at dette er kostbar hårpynt til småjenter, og at de bare kjøper til bestebruk. Mens andre sverger til disse hårspennene både til hverdags og fest, for de sitter så utrolig godt. Både babyspennene og de større spennene har antiskli på innsiden av spennen, som gjør at de sitter ekstra godt og sklir ikke ut av håret. 
Spennene har gjennomgått grundige forbrukstester, både i barnehage og hopping på trampolinen ;)
Spennene koster nok litt mer enn en pakke med spenner på HM, men som en kunde engang sa til meg;
" Man sparer det inn igjen, for de spennene på HM sklir bare ut av håret og blir borte. Og man må kjøpe igjen slike pakker flere ganger. Mens med de suverene spennene fra Den lille prikken over ièn, kan man kjøpe et par stykker og ha de lenge pga de sitter godt i håret. "
Og med tanke på at det sitter et par damer i Trondheim og lager alle disse spennene for hånd. De syr, knyter sløyfer, limer på hver enkelt lille strass sten og pynt på spennene og legger ekstra omtanke i hver håndlaget spenne. Man betaler gjerne litt ekstra for å få det lille ekstra også! :)

Og man trenger ikke å ha disse spennene bare i håret. de er kjempefine å pynte opp en veske, skjerf, jakkeslag, pumps, pynt på hundehalsbåndet mm. 
Tilogmed små kompiser kan pynte seg med slike spenner;
Her har jeg tatt bort strassdiamanten i midten og festet den på en skjorte, så fikk minstemann seg tversover også!

Se om du finner noen spenner du liker HER
De tre første bildene er lånt fra bloggen til Camilla Smith som har agentur på Den lille prikken over ièn. 



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...