mandag 24. september 2012

Brun og blid!

Borte veldig bra, men hjemme best! Deilig å komme seg bort noen dager, og bare koble helt ut! Men det er også godt å komme hjem og tilbake til hverdagens rutiner. 
Uka på Kreta har vært uten klokke, uten stress ,uten trening, masse god mat, nesten uten klær som førte til bikiniskille( og hjelp så hvit jeg var før jeg reiste...), masse kos, Stella med feber, Vida med rosinfingrer- og tær etter flere bløyter i bassenget pr. dag.
Vi hadde stranden nesten helt for oss selv. Bare noen få pensjonister her og der, veldig rolig og stille. Og godt var igrunn det, syns jeg da...Har vel blitt litt kjedelig på mine eldre dager, bikker jo tredve om en måneds tid!
Sånn, da vet dere at jeg er vèl hjemme igjen ! ;)

3 kommentarer:

Idun // Breidablikk sa...

ååhh.. Kreta i september er bare så deiiilig! vi var der i september for noen år siden.. jeg drømmer meg tilbake!

Alastine sa...

Ååå, litt misunnelig på dere nå kjenner jeg! Kreta er fantastisk. Dagdrømmer om å reise tilbake:)

Ha en fin fin dag!

A-H sa...

Så deilig!! Vi reiser dit om noen dager, har aldri vært der før;) Noen tips?

Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...