mandag 26. september 2011

Jeg liker det ikke....

...jeg eeelsker det!!♥ Tror hjertet mitt hoppet over et slag da jeg fikk se disse nyhetene fra Green gate;
Den nye Plum fargen!!Nydelig farge, og jeg som er så glad i lilla da!Traff meg rett i bordekkings-hjertet mitt!
Tenk så nydelig å dekke et bord med dette serviset med  rosalilla lyng om høsten, eller hvit og lilla syrin om våren, eller rosa peoner om sommeren, eller hvite og lilla svibler om vinteren!
Og man kan mixe og matche de blomstrete og prikkete delene sammen, en herlig mix!

Mange fine farger i blomstrene, så tror de lett kunne også ha passet sammen med de lyseblå prikkete lattè koppene jeg har fra før!
Green gate har mye fint, men dette tror jeg er absolutt min favoritt!
De føres nok på ønskelisten ja :)
Bare 3 mnd igjen til jul folkens, snart dukker julemarsipanen opp i butikkene!

Ønsker alle en fin mandagskveld!



1 kommentar:

Pikekyss sa...

det er så fint ♥ jeg kjøpte det til advent og det passer perfekt med lilla kopper til julegløggen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...