søndag 3. juli 2011

Lommebokens dager!!

Hei dere! Nå er jo sommeren her for fullt, ihvertfall om man ser på kalenderen! Ser man ut vinduet, kan man jo begynne å undre seg i hvilken årstid vi egentlig befinner oss!! Ihvertfall her jeg sitter å titter ut vinduet!Skodda ligger å snirkler seg rundt pipene på husa rundt her, såvidt vi ser opp til nabo`n (litt overdrevet da..) Men vi ser ikke over fjorden ihvertfall...
Men et lite lyspunkt er jo SALG!! Det er jo alltids gøy! :) Og det har jeg nå hos Lille venn, både på  NETTBUTIKKEN og i Langevågen! Og det blir jo lommeboka også glad for, ikke sant!? ;) Det aller meste av vår og sommerklær er satt ned med -50%. Høstnyhetene begynner å tikke inn i butikken allerede om under en måned, og da gjelder det å ha plass til de, og derfor trenger jeg DIN hjelp til å tømme butikken for vår og sommerklær!! :)

Og apropos høstnyheter; Her er noe av det som kommer i slutten av juli, et av de nye merkene i butikken Mim-pi, som denne høsten har latt seg inspirere av cirkus!


Her ser dere en film fra Photoshoot`n til høstkatalogen!































Klikk på bildet for å se katalogen for høst 2011 (jakken på fremsiden kommer til Lille venn :) )
Enjoy!
Jeg gleder meg i hvertfall til å få noe nytt og spennende til butikken!
Ha en super søndagskveld!
P.S:Titt innom Lille venn nettbutikk da vel, kanskje du gjør deg et lite kupp ;)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...