fredag 4. februar 2011

♥Maid Of Honor♥

Jeg har fått et ærefult oppdrag, som jeg setter stor pris på å bli spurt!!Min beste venninne skal gifte seg i august, og lurte på om jeg ville være forloveren hennes!JAAA, klart jeg ville det! Ble jo helt rørt når hun spurte :) Som sagt er dette en ære å få være og i tillegg en tillitserklæring!
Så nå skal jeg sette meg inn i en forlovers oppgaver og plikter. Gleder meg til å planlegge sammen med bruden, og så skal jeg snart få se Kjolen!!! :D
Å, for en flott dag det blir. Skal bli koselig å være med få forberedelser på selve dagen, reise på frisøren, bli stæsjet opp mens vi super litt champagne ;)
                                          (illustrasjonsfoto)
Ikke minst skal det bli gøy å planlegge et utdrikningslag for henne!Det skal bli et koselig et, et der ho storkoser seg og ikke et utDRITningslag. Føler med de stakkars brudene som må gjennom all slags pinlige ting på sitt utdrikningslag...slik skal det altså IKKE bli :)
Gleder meg kjempemye nå, kjenner jeg!! :) Ble bare så glad når hun spurte, så måtte dele med alle!
Ha en god helg!!
:)

1 kommentar:

InstatreffNorge sa...

Gratulerer såå mye:) det må være en av de koseligste oppgavene en kan få her i livet;)
Lykke til med forberedelser:)

Klem Lise

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...