mandag 1. november 2010

Englebarna!

Dagene og ukene fyker!!Stella er 8 uker allerede, syns de har gått fort! Føles ut som det bare var noen dager siden jeg lå på fødestua! :)
Og i dag er det bare èn måned igjen til vi skal åpne den første luken i kalenderen! Nå går det slag i slag frem mot jul! Jeg har hodet fult av ting jeg har lyst å sy, julegavelister, førjulsaktiviteter sammen med Vida og juleforberedelser både hjemme og i butikken! Håper får til det meste av planene!
Stella og Vida har en liten kosestund på pelsteppet i dag! Og med hver sin englebody! De er jo to små snille engler, så passer godt det ;)
Englebarna mine!
Nå er det natta og jeg håper på at de to små sover som engler også, heeele natta :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Gratulerer så mye med ei lita jente til!!! Jeg er ikke så bra tilgang på internett for tida, så jeg får ikke med meg alt. Så søte de er med engler på ryggen. :)

Og så flott det var pyntet til dåpen. Ha en god dag! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...