mandag 25. oktober 2010

Dåpsdagen

Den første store merkedagen for vår minste prinsesse, feiret vi igår. Dåpsdagen!
"Hva heter barnet?" Hun fikk navnet Stella, en liten stjerne :)
Jeg laget noen små babysko av rosa kartong. Hadde planer om å lage flere par som skulle stå på bordene med små rosa drops oppi, men jeg startet med den aktiviteten noe sent,så jeg rakk ikke å lage så mange som jeg tenkte. Så det ble med dette paret. Men de pynter jo feks. opp et kakebord, et sånt lite skopar :)
De er også kjempesøte som bordkort eller som pynt på toppen av en bleiekake.

Bordene pyntet jeg med roser, hønsenetting, roselys og te-lys. 


Det var en koselig dåpsdag, med nærmeste familie samlet. Hovedpersonen selv tok det hele med knusende ro og sov seg gjennom hele dåpsgudstjenesten og dåpsselskapet :)  


1 kommentar:

Emmas Verden sa...

gratulerer med det skjønne lille dåpsbarnet..Stella var et vakkert navn :)
kos dåkke!!
klem Anne♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...