onsdag 28. juli 2010

Vindusfolievinglepetter

Vi er så heldige å ha 2 vinduer på badet. Jeg sier heldige fordi det er godt å ha vinduer å lufte ut (vi har ikke vifte på badet), særlig etter en dusj og når kondenstørketrommelen har stått på en stund. Ikke minst er det greit å ha dagslys fra vinduene når jeg sminker meg. Ofte at en kommer ut i dagslyset og ser at en har vært litt vèl raus med rougen, som man ikke oppdaget inne i kunstlyset. Men på det ene vinduet har vi persienner, som jeg vil bli kvitt. Syns de henger bare og samler støv, og er vanskelig å få rene. De slipper ikke inn så mye lys heller, uten at det vil bli innsyn. På det andre vinduet har vi en gammel vindusfolie som har vært der lenge før vi flyttet inn. Som jeg gjerne vil ha byttet ut, gjerne i noe frostet.
Men så kommer jeg (endelig) til "problemet" mitt. Hvilken folie skal jeg velge? (for jeg vil gjerne ha folie, ikke gardiner). Valget står mellom helt enkel frostet folie eller frostet folie med mønster.
Denne folien har jeg en liten prøvebit av på den andre badevinduet. Vet ikke helt hva jeg syns om den...Er den litt rotete?Mye mønster på èn gang? Hadde kanskje holdt med bare de hvite blomstrene?
På tapetshop.no fant jeg denne folien. Litt enklere og roligere enn den over, men vil det bli fint?
Eller skal jeg bare gå for en helt frostet, uten noe mønster på? Egentlig det enkleste, da blir det ikke så rotete om en har pynt i vinduskarmen? Er litt usikker, men heller mest mot den enkle frostede typen.
Hva syns dere? Noen tips, ideèr eller forslag til badevinduer?
Og selger de frostet vindusfolie på Claes Ohlson el. Biltema?


1 kommentar:

Lillian's hus og heim sa...

Hei, eg har kjøpt frosta folie på www.vakrevinduer.no

Der har dei mange fine design iallefall. ;D

Mvh Lillian

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...