torsdag 8. juli 2010

Diggelo,diggeleii...

Det blir et lite innlegg fra meg ut i de små nattetimer! Får ikke sove, og det er 4 årsaker til det; 1. Måsen har vært så kjekk og grei å bygge reir på taket på nabohuset (helt flatt tak). Så der er det liv og leven og ship ò hoi hele natta. 2.Jeg har en aktiv liten tass/tulle i magen som blir ekstra aktiv når mamma legger seg ned for å sove Nr3. er en følge av nr. 2, siden den lille er aktiv og mest sannsynlig hopper trampoline på blæra mi, må jeg på do hvert 10.minutt og sist men ikke minst årsak nr. 4; Mannen i mitt liv peser når han sover!Eller dvs. det høres ut som han ligger å sukker høyt og tydelig, noe som er veldig irriterende når man er veldig ømfintlig for lyder når man skal sove. Jeg må helst ha det helt mørkt og helt stille for å kunne sovne. Så alle de fire tingene tilsammen gjør at jeg nå fant ut at jeg bare står opp og skriver et innlegg om Vida sine nye og fantastiske fine sko :)
Røde sko med hvite polkadotter, og med Minnie Mus på! Det var et langt "AAaaaaaaa" på innpust fra Vida da hun fikk se disse :)
Mikke Mus klubbhus er en stor favoritt. Også en favoritt hos meg, særlig kl 06:00 på morningen!!Da betyr det en ekstra liten halvtime til å slumre på sofaen, mens Vida sitter som et lys og følger med! :)
Nå virker det som om den lille i magen har roet seg litt, og jeg kjenner søvnen sige på, så håper at jeg snart sover søtt! All søvn trengs for tiden merker jeg! Blir nok ikke mer av det i tiden fremover heller, så man får hvile når man kan!
Ha en god natt alle sammen!
Vi blogges snart i igjen!
Natta :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

For noen kule sko!!! Hvor har du fått tak i dem? Syns det er umulig å få tak i kule barnesko i denne byen. Iallefall i størrelser over 27.

Unknown sa...

Ja, tenkte meg det at de ikke var kjøpt i en butikk her. Flotte var de! Skjønner godt dere er fornøyd. :)

Ja, huset tar form, men det skulle gjerne gått litt fortere. Kjenner meg litt utålmodig etter å bli ferdig nå. Gleder meg til å innrede! :)

God sommer videre.

Fru Fly * Heidi sa...

De var DØDSKULE og hadde blitt en slager her også!:) Ha fiiine sommerdager! Klem fra Heidi

Christina's Handmade sa...

Takk for sist ja, var kjempekjekt å samles:) Artig å sy nokke sjøl, men tror e må holde meg til litt mindre prosjekter:) Kjempetøffe sko Vida har fått seg!
Vi har det heilt supert her i varmen, er ikke det samme hjemme har e hørt :( Deilig med sommer etter en laaang vinter! Vi sees! Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...