fredag 21. mai 2010

Hekletrend

Hekletrenen har også nådd catwalken denne våren/sommeren. Hekling har fått en skikkelig oppsving det siste året, syns det er mye hekling ute på bloggene rundt omkring. Og det er utrolig mye flott heklede saker man kan lage. Før syns jeg heklede vester og kjoler (klær generelt) var gammeldags og bestemoraktig, men nå er det faktisk chic :)
Kjempestilig med skoletter til og sandaler nå i sommer!

Denne  beige kjolen kommer fra Odd Molly, søt eller hur? :)
Jeg, med mine begrensede heklekunnskaper, må nok gå i butikken å kjøpe meg en slik søt kjole. Men dere som er noen kløppere er heldig som kan hekle seg en kjole! Kanskje jeg også kan skryte på meg å ha heklet en kjole en vakker dag? Men innen den tid er vel hekletrenden ikke så aktuell lenger....
Nei, jeg får holde meg til tøflene og bestemorsrutene mine, og vente til neste sommer med kjole når kulen på magen ikke er der lenger. Sikkert ikke lekkert med hekleruter som står i spreng over magen...:)
Ønsker alle en super pinse helg!

1 kommentar:

Silje Mari sa...

Takk for koselig kommentar, og ja du burde prøve jogurtisen:D Det var suksess påførste forsøk..må faktisk begrense jogurt(is)spisingen,hehe:)
Ispinneformene er kjøpt på en liten tingebutikk i Luleå i sverige så det spørs om du får tak i dem dessverre..men de er nydelige. Resten av dem er spisse og når lokket er på ser de ut som sammenslåtte, gammeldagse paraplyer.*love*
Forresten:GRATULERER med baby i magen:D:D:D sååå kos.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...