lørdag 27. mars 2010

Litt påske/vår på kjøkkenet

Nå er påsken igang!Og i dag skal vi stille klokken mot sommer`n, og det blir bra!Dagene er lengre lyse og sommeren er nærmere!herlig :)
Jeg har ikke anstrengt meg med å pynte så veldig til påske, har litt gult innslag her og der i form av blomster. Syns det er like så fint å pynte med friske vårfarger, en hyllest til våren! :)
I den ene kjøkkenhylla mi pynter GreenGate koppene mine opp i sine herlige mønstre og farger. Sjokoladeegg i matchende farger har jeg "gjemt" unna i en liten glassklokke:)
Fant et nydelig påskeegg med vintage mønster på en bokhandel. Syns det var så fint at jeg bare måtte ha det, som pynt selvfølgelig!
Her ligger flere sjokolade egg i halmen, spørs hvor lenge de får ligge i fred for undertegnede...Men påsken er tid for egg ikke sant? Ingen som har sagt hva slags egg....kan like gjerne være sjoladeegg det menes ;)
Ha en god palmehelg!

1 kommentar:

Emmas Verden sa...

nydelige farger..trenger ikke være påskegult ;)
ha ei fin påske!!kos deg med dine kjære :)
klem Anne♥♥♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...