søndag 21. februar 2010

Spurvens lille kjøkkenhule

Som jeg skrev i et innlegg i mars i fjor, så har jeg altså en liten husmor her i huset. Og interessen for mat og lage til selskap har ikke dabbet av det siste året! Derfor har jeg nå laget til et lite minikjøkken på rommet hennes. Alt mulig-pappaen min har trått til igjen og snekra sammen en liten komfyr og en liten benk. Komfyren er den samme som jeg hadde da jeg var liten, den gang var den rød. Nå har den blitt hvit og fin :)

Bak forhenget er det to hyller, så der kan hun oppbevare kopper og kar og annet som trengs på et lite kjøkken!
Hun koser seg med kjøkkenet sitt, vi blir stadig bedt inn på kake og "tett" (da mener hun altså Te) :)

Hyllen over benken kjøpte jeg på Kremmerhuset på salg, den passet perfekt i størrelsen.



Her inne sitter vi daglig i te-party :) De nydelige kakene er kjøpt hos Emmas verden her i Langevågen, de er perfekte til denne type lek!
Nå skal jeg se slalom, heia Aksel!! Også krysser vi fingrene for flere gull i skiskyting senere i kveld! :)
Tudelidu!!

3 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Her var det jammen koseleg☺☺ Artig med slike te invitasjonar☺

Heia Aksel og heia Norge☺

Klem M ♥

Ruths datter sa...

Koselig det er her da.
Klem

Marianne M sa...

Kjempekoselig kjøkken! Brødristeren og kakene er bare helt fantastiske :) -m-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...