lørdag 16. januar 2010

Lørdagsmys

Jeg og Spurven har hatt en skikkelig jentekveld i kveld med sjokoade, potetgull og dip! Mannen er på hyttetur med kompiser, så da var det tid for kos, bare oss to :) Og med kos hører komfort til, jeg har gått til innkjøp av en Onepiece:
En fantastisk deilig heldrakt i collegestoff!! Selvfølgelig skikkelig usexy, men her kommer komfort i første rekke :)
Bildet har jeg lånt fra Svarstad sine hjemmesider på Facebook, og herligheten er kjøpt i samme butikk her i Langevåg! Anbefales!!
Så i hver sin kosedress, hun i velour og jeg i denne onepiecen min, har vi sett Drømmehagen på DVD (siden de har sluttet å sende den på NRK, må tomrommet fylles med en dvd),vi har bygget duplo og lest bøker. Og innimellom dette, har vi puttet inn litt sjokkis og pottis:)
Håper alle andre har en like fin lørdag som jeg har!
God helg videre!:)

7 kommentarer:

salige lavendel sa...

Høres veldig koselig ut =)

liven sa...

Høres så koselig ut!!
Min datter har en slik lyseblå...hun bor i den!!!
Ha en fin ny uke :o)

SofiesRom sa...

Har lyst på en slik, ser så deilig ut. Hvor får jeg bestillt en?
Fin blogg, legger meg til som følger:)
Wenche

Marita, Pål og lille Sofie sa...

Deilig da:)
Så flott blogg du har!
God helg!
klem

Emmas Verden sa...

..den så deilig ut..
du er hjertelig velkommen innom ;) stoffene er nydelige!!!
ha ei fin helg :)
Anne♥♥♥

Monica sa...

høres utrolig koselig ut. Jeg har også vurdert å kjøpe meg onepice, ser så god ut, men ganske dr da. vet du om nettbutikk som selger? Følger med videre på bildeveggen din jeg, jeg har planlagt min bidevegg i mange mmåneder nå hihi så jeg skynder meg langsomt jeg også hihi;) kommer bare aldri lengre og tørr vel egentlig aldri begynne skikkelig. Klem fra Monica

Monica sa...

Så kos dere har hatt det da! Og den dressen så jo helt herlig ut da! *ønskeseg* :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...