søndag 13. desember 2009

Bare èn søndag igjen før jul!!

Hohoi, så fort dagene flyger!!Nå hørtes jeg sikkert gammel ut, men det er faktisk sant!Tenk at det er 3.søndag i advent i dag, syns det var i går jeg satte frem adventsstaken og tente det første lyset! Har ikke julestemning helt enda, men den kommer nok krypende etterhvert! Håper vi får hvit jul i år, da blir det brått mer "julete"!
Som sagt ;dagene flyr! Mye jobbing på meg i den nye butikken nå fremover, men jeg storkoser meg! Trives godt, og føler at jeg har gjort en veldig rett ting i å åpne butikken min! Minuset er at jeg ikke får så mye tid til Spurven som jeg skulle ønsket. Men vi koser oss sammen de dagene jeg har fri. Hun lider ikke noe nød selv om mamma jobber mye, for Mannen i mitt liv er hjemme med henne, så hun har det morro sammen med han og har blitt en skikkelig pappajente:)
I dag har vært en slik kosedag med kvalitetstid sammen med Spurven. Vi laget søndagsfrokost med kakao til. Kakaoen ble servert i min Freia mugge. Den er en del av et Freia servise med gamle Freia motiver på.

På muggen står oppskriften på god,gammeldags varm sjokolade! Var ikke den oppskriften jeg fulgte da, men skal prøves engang!
Serviset består også av 8 kruser, alle med forskjellige motiv. Krusene er nummererte under, og i dag drakk jeg av "nummer 6" og den har fått tittelen "Frieriet" :)
Et fint og spesielt servise, syns jeg!
Ønsker alle en god 3.søndag i advent, og en fantastisk førjulstid!
Ikke lenge igjen til den store dagen nå :)

1 kommentar:

Ruths datter sa...

Så koselig da. Kjempefin mugge. jeg laget skjokolade med krem nå på søndag.sjelden, men godt.
Ha en fin onsdag

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...