fredag 25. september 2009

En liten avsløring!

Jeg har lenge ønsket å starte opp mitt eget, og da helst innen klær og mote. Jeg er utdannet barnevernspedagog og jobber på ungdomsinstitusjon, men jeg har en stor interesse for klær og mote, og har alltid likt å jobbe med dette (jobbet 6 år på Cubus). Selv om det for andre kan til tider se ut som jeg blåser i hva jeg har på meg, så er jeg altså opptatt av trender og mote.:) Men slik er det å være småbarnsmor, da tager men hva man haver øverst/nærmest i skapet, og er det i tillegg behagelig så "jatakk"! For man må regne med at det blir litt matflekker, snørr og litt sikkel på mammas klær også. Så glamouren kan man se lenge etter,da tar man klær som tåler rundt 10 vasker på en uke...jaja, en lite avsporing det der! Men uansett da tilbake til avsløringen min!
Så gjennom hele mammapermisjonen min gikk jeg og tenkte på hva jeg skulle gjøre når den var over. Jeg hadde lyst å prøve noe nytt. Så i sommer bestemte jeg meg for å ta steget å starte min egen bedrift hvor jeg skal drive med klær og tilbehør. Her hvor jeg bor finnes det ikke noe butikk som selger barneklær, og jeg vet mange savner dette. Nærmeste kjøpesenter er 20 minutt unna, ikke så langt, men om en skal ha en liten gave eller noe ,er det lettere å ha noe nærmere tenker jeg da. Så da var valget enkelt;jeg starter en barneklærbutikk!
I første omgang åpner jeg nettbutikk, og jeg har ønske om å åpne fysisk butikk etterhvert. Må bare finne et lokale som jeg liker og litt andre praktiske ting bør være på plass først.Varene har så smått begynt å komme inn. Nå bruker jeg kveldene mine på å lage til nettsiden til butikken. Det er ikke så lenge til den er klar for åpning!Jeg er kjempespent og gleder meg!:)

Jeg selger klær fra Phister&Philina, Cupcake, Wheat, PetitLilo og tøfler fra Bobux!Nydelige klær!Bildene over er fra PetitLilo og Phister&Philina.
Jeg har en forkjærlighet for barneklær i dansk design, både pga kvalitet, den unike designen og fordi danskene ofte ligger i forkant på trender.

Så må jeg bare beklage noe sparsomt besøk hos dere andre og aktivitet her på min egen blogg. Jeg har litt problem med disse timene i døgnet, det er for få av dem!Syr jo også litt innimellom (begynt på jula). Men jeg lover å komme sterkere tilbake når alle varene har kommet på plass, og nettbutikken er oppe og går!Da blir alle informert om det :)

I helga skal vi i bryllup i Oslo!To netter på hotell, det blir stas :)

Ha en god helg alle sammen!

1 kommentar:

Unknown sa...

Så spennende med nettbutikk da! Mange fine merker du tar inn. Lykke til, og kos deg i Oslo! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...