søndag 12. juli 2009

Yoy might say I`m a dreamer...

but I`m not the only one! Jeg vil nok tro at det blir flere drømmere etter å ha sett dette innlegget! For det handler nemlig om gamle lopper i Danmark, og jeg vet det er flere, mange flere som er svake for de der ute :)

Vi reiser jo til Danmark om 4 dager, og jeg tok en rundtur på nettet for å sjekke litt hva som finnes og aktiviteter ol. i Danmark. Så kom jeg over en side om Odense, som er ca 1 times kjøring fra hvor vi skal bo. Og der var mange antikk og gjenbruksbutikker, noen hadde nettside som en kunne gå inn å se på de tingene de hadde inne!På http://www.isenkram-antik.dk/ fant jeg myyyye jeg gjerne kunne tatt med hjem!














Tenk å gå på skattejakt her da!:) Tror jeg hadde vært som en unge i godtebutikken! Candyshop for voksne, ivertfall vi som er glad i gamle skatter!













Falt pladask for de benkene her!Hadde passet perfekt i gangen!Bare så synd at vi ikke har større bil, da hadde jeg garantert tatt med en hjem!Kanskje vi kan surre den fast på taket?;)














Et søtt nattbord som dette kunne jeg gjerne hatt på mitt soverom, også dette speilet hadde vært greit å hatt ;)
Så her har jeg da suttet å drømt meg vekk, og plassert de ulike tingene rundt om i leiligheten. :) Det hadde blitt rett så fint her, om jeg hadde muligheten til å realisere denne drømmen om de tingene her hjemme hos meg (oss...)!:) Men som sagt er vår bil så liten, og drømmen så stor, så det blir nok bare med ønsket denne gangen! Men får passe på å pakke smart og travel light, så er der kanskje mulighet for at noe kan smettes innimellom bagasjen :)
Ha en fin søndag, alle sammen!:)

8 kommentarer:

Lindas hus sa...

Oj oj oj!!!!Tror jeg må til Danmark jeg og det alene i den store bilen vår!!!Først må det dessverre spares litt!!!Takk for super tips!!!Dette må STUDERES nøye!!!Ha en kjempe fin ferie og ha en fin søndag!Fin blogg du har!Linda

Mitt lille hjem sa...

Oi oi oi... Det var min første reaksjon også!
Sååå mye fin da! Kos dere masse på tur, og
bare bind ting og tang fast på taket du. Det går det,
hehe :)

Fin søndags kveld!

Kreoline sa...

Hei, takker for en hyggelig kommentar og en ekstra hyggelig award, takk for at du tenkte på meg. Dette så spennende ut, hvis jeg skulle reist til Danmark hadde jeg blitt fattig, for jeg hadde gått helt "berserk". Ønsker deg en god tur, blir spennende å se om du kjøper noe. Klem fra Mona.

AK sa...

HEI! Ligger noe til deg på bloggen min! klem ak

Liv sa...

WOW! Her var det mye flott! Dere får ta med en liten henger ;)

Tusen takk for awarden, det setter jeg stor pris på:)

Ønsker deg en riktig fin ferie, Danmark er et knall land!

Stor klem fra Livy

mali-mo sa...

FOR et sted da! Skjønner godt at du tenker på å knyte ting fast på taket ja!!! Herlighet, vi måtte sikkert kjøpt tilhenger ;) Håper du finner noe fint og lite som du kan ta med deg hjem ;)

Koselig blogg du har, har sittet og kikket her litt nå ;) Og datteren din er jo utrolig skjønn liten jente da!!! Hun var utrolig som harepus. Og bie!!!!! Knalltøft ;)

Håper dere har en fin ferie, og må ellers bare få take deg så masse for koselig eord og for at du gav meg en award ;) Den tar jeg som et stort kompliment og takker og bukker så masse ;)

Nyt sommerdagene på vakre sunnmøre når dere er hjemme igjen! Jeg har bodd noen år i romsdal, og har venner på sunnmør så jeg er litt kjent ;)

LYKKEBO sa...

For et fantastisk sted!!! Dit vil jeg en gang!!Så vanvittig mye fiiiint!

Tusen takk snille deg for award:)
Koselig at du ville dele den med meg:)
Klem

Anette {foreldremanualen} sa...

Så utrolig mye fint! Har alltid lurt på om man kan ta med seg mange ting uten å fortolle det når man kjøper brukt? (så lenge alt har veldig lav verdi).

Men gøy å se, selv om man ikke shopper da. ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...