fredag 10. juli 2009

Min første award!

Jeg har fått min aller første award!Så utrolig hyggelig og jeg ble superglad!Har jo ikke fått sånn før :) Tusen takk til Jordbærpiken, som var så snill å gi meg denne! En dame med en kjempekoselig og fin blogg, gleder meg til hvert nytt innlegg!
Denne awarden skal gies videre til 12 stk, inkludert den som jeg fikk den fra. Da vil jeg med glede gi denne videre til
* Jordbærpiken
* Silje-sin
*LYKKEBO
*Put It In A Box
*LIVEN
*Livys lille hverdagsblogg
*Mitt lille hjem
*Prinsesse Elin
*Mali-mo
*Borghildpia
*Melis
*Kreoline


Dette er blogger som jeg er innom jevnt og trutt, og finner mye inspirasjon fra de flinke damene her :)


Ønsker alle en god helg! :)

4 kommentarer:

borghild sa...

Heia! Tusen takk for award, det var kjempehyggelig!:-) Så flott kamera du hadde fått også, hadde ikke sagt nei takk til det! Jeg kjøpte digitalt speilrefleks til mannen i fjor (fordi jeg ønsket meg det, kremt...), og bør virkelig få satt meg ned og lest bruksanvisningen ordentlig. TIl nå har jeg lest kortversjonen, og det er jo for dumt når man først har et greit kamera...
Synes forresten bakgrunnen til bloggen din er så fin, minner meg veldig om stoffet i en kjole jeg sydde til minstemor for ikke lenge siden:-)
Ha en super helg! Klem B:-)

et kjært hjem sa...

Gratulerer med award! Takk for koselig kommentar :) Veldig fint barnerom du har laget til, så søte møbler! Ha det fint i helgen på båtfestival, skal kanskje en tur vi også :)

liven sa...

Heisann!!
grattis med award og tusen takk for at du deler med meg:o)
Det var overraskende det for jeg tror ikke jeg har vært innom deg før!!
Koselig gjort!!
Har kikket i bloggen din nå og den var så fin!! Flink å sy er du også.....og så artig med disse personlige Tildaene!!
Må jo bare ønske deg lykke til i ny jobb:o)
FHa en fortsatt fin Sommer:o)

Mitt lille hjem sa...

Hei,
og gratulerer så mye med awarden!
Kjempe hyggelig at jeg er på listen din!
Legger deg til på listen min, så kan jeg følge
med på hva som rører seg hos deg!

Du må ha en fortsatt strålende helg og god sommer!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...