mandag 8. juni 2009

Forandring fryder

Nå er vi i gang med den første 5 dagers (arbeids) uken på lenge, nå er det leeeenge til fridagene kommer som perler på en snor. Utenom sommerferien som er i vente for mange.....Selv har jeg jobbet i går og i dag+møte i kveld...nå kjenner jeg at det blir tidlig kveld på denne tausa ja!Skikelig kick start på uka:)

Etter møtet i kveld satte jeg i gang med å trekke om en puff/ kiste/korg. Kaller det en puff fordi det er en pute på lokket som en kan sitte på, kaller det også kiste fordi den er større enn en puff og den har en kistes oppbevaringsmuligheter, og jeg kaller det også for en korg fordi den er i flettet bast el. Så en kryssing mellom de tingene blir jeg enig med meg selv det er :)
Den har stått en god stund ferdigmalet og venta på nytt trekk. Syns at den var litt mørk med både mørkebrunt trekk og at selv korgen var brun. Fant ikke noe trekk som matchet akkurat slik jeg ville. Så da tok jeg hvitmalingen frem og hvit ble den...(den også....) ;)

Slik ble "etter"-resultatet. Sier meg fornøyd med det, ble ivertfall mye lysere og lettere.
I morgen har jeg fridag, det skal bli godt!Selv om jeg har planer om litt husvask, men om det blir fint vær, så får støv bare være støv!Da skal vi ut å nyte :)

2 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

likte nye puffen din :)
utruleg ka litt kvitmaling kan gjere :)

håpe du får ein koseleg dag med husvask imåra :) musikken på full guffe og grønnsåpe everywhere :)

Klem M :)

Anonym sa...

Så flott :) Er jo så gøy å forandre på ting .

Kathleen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...